Upp och ner!

Magen är upp och ner och in och ut. :( Detta är inte trevligt. Det bubblar och stormar där inne hela tiden. Det är värst när jag har ätit och tre timmar efter. Vet inte riktigt hur jag ska få balans på den. Tur att det bara är en och en halv vecka innan vi kommer hem.

Idag har vi bara slappat. Jag har inte gjort något vettigt på hela dagen förutom att gå och äta mat. Det har varit en otroligt skön dag med i princip bara svenska. Meo var det enda jag har sagt. För något var slut när vi skulle beställa mat. Vad det var förstod vi inte för vi fick en lapp av Vera där hon skrivit på kinesiska. Men det var nog förmodligen någon sorts svamp. Annars var det någon typ av sallad. Hahah! När vi satt oss för att vänta in maten så upptäckte jag ett stort jävla djur vid Ullis fot. Ingen av oss ville döda den så det vart till att byta bord. Men vi eller Ullis höll ett öga på den under hela middagen så det inte kom till oss.

Vi har upptäckt den kinesiska mangon. Den är ganska liten och smakar gudomligt. Malin skulle verkligen gilla denna frukt. Om jag inte har för mycket i min packning så ska jag ta med lite sådana till Sverige. Så nu ska vi försöka äta frukt istället för godis denna sista vecka innan vi far till Peking. Det behöver jag. När jag kommer hem är det hård träning inför sommaren. Min bror har nog gjort ett bra schema för kost och träning till mig när jag kommer hem. :) Det jobbigaste är kosten, men jag ska göra bra ifrån mig. Det är nog lite lathet från min sida när det gäller kosten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0