Jävla internet!

Jag säger bara tur för mina hemmagjorda köttbullar att dom vart goda annars hade dom flugit långt åt fanders. Jävlar vad sur och arg jag har varit idag. Sex timmar av denna jädra dag för att försöka få igång internet. Det är ändå inte som det ska vara. Jag lämnar det åt R. Dessa timmar som skulle gått åt till att plugga till tenta. En vecka kvar så är första tentan. :( Men jädrar vad skönt när dom är över och man har en helg innan nästa kurser börjar. Jag har nog världens dåligaste diciplin på mig själv. Det är verkligen något att ta tag i nu när det är ett nytt år.

Snart är han här igen. :) Jag tycker om när han är här och när vi ses. Ibland finns det en viss tomhet, men du blåser så lätt bort den när vi pratar eller ses. Du är min andra hälft. Trodde vi skulle hålla för evigt, vi är så lika du och jag. Kommer aldrig sluta hoppas! Försvinn aldrig helt ur mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0