Chips till middag!

Efter att ha turbo städat fick jag besök i en och en halv timme. Det är trevligt, men jag gillar inte när dem åker. Blir ledsen inombords då. Nej, nu är det en tår på väg. Va fasen böl Johanna!

Jag tycker fortfarande om dig! Tror du tycker detsamma om mig. Det känns som det ibland. Mina tankar är i en ond spiral. Kan inte sluta tänka. Ibland slår jag till med tanken att jag är stark och det brukar hjälpa mot den onda spiralen. Jag ska inte utsätta mig för mina tankar.

Kvällens middag bestod av chips och choklad tillsammans med Ullis. Orkar inte göra någon mat. Så jävla trist att laga till sig själv. Så imorgon får lunchen bestå av något från Vildgåsen. Mums! Min sista dag i växeln om jag inte får jobba lite när jag kommer hem. Det har varit kul att jobba med dom i växeln. Trivs bra i sällskapet måste jag säga. Idag har vi skrattat massor. :) När jag sitter där så tänker jag inte på några bekymmer även om det blir lugnt mellan samtalen ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0