Gymkillen

Jag har ju inte uppdaterat er på gymkillen. :P Jag smög på gymmet i måndags och på onsdagen kände jag att nu ska jag ta tag i det här. Men då var han såklart inte där. Men på torsdagen vart det naturligt att stanna och prata när vi möttes. Komiskt att han jobbar på ABB och då på en enhet där tre stycken av mina vänner jobbar. :P Jag vet hans namn och jag har hans nummer så nu ligger bollen i mina händer och jag slipper smyga på gymmet i fortsättningen. Skönt. Kunde ju inte riktigt slappna av i onsdags när jag tränade. Han sa att han vart så nervös att han började skaka när han skulle skriva sitt nummer i min träningsdagbok. Gulligt, men sånt ska man inte erkänna just i tillfället. :P Som det känns nu så kommer jag inte utnyttja hans telefonnummer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0