Helgen...

Hade en i princip oplanerad helg. Det har blivit sena nätter både fredag och lördag. I fredags var det helt galet. En riktigt rolig kväll och på bara en minut så vart stämningen tryckt. Någon sa något och vart upptryckt mot kylskåpet. Jag känner mig i trygga händer iallafall. ;) Jag var hemma vid fyra på natten i fredags. Igår var det middag och trevligt umgänge på kvällen och jag kom hem vid tre. Så jag känner mig lite seg idag. Vad passar inte bättre då än att hämta ut lite kläder och åka till skultuna för lite husesyn, fika och promenad? :)

Summeringen av denna helg är ytterligare en riktigt bra helg. Nästa helg kommer att bli minst lika bra om inte flera snäpp bättre. Har jag sagt att Västerås är den bästa staden hittills? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0